SZERETNÉ BEVÉTELÉT NŐVELNI? 

Google Ads

Hogyan hirdessen a Google-ben a lehető legalacsonyabb áron, a legnagyobb konverzióval.

A jó PPC kampány az, amikor a felhasználó keresése alapján, a feltételezhető szándékának megfelelő hirdetésünk szólítja őt meg, úgy hogy a vevői szándékot behatárolva csak a kellő mértékű kattintási költséget fizessük. 

Amikor terméket vásárolna, több mint valószínű, hogy az ügyfél, vagyis az Ön esetében is a Google keresés komoly szerepet tölt be. 

Ha árul valamit, vagy szeretné, hogy megtalálják, akkor érthető, hogy kiemelt szerepe van annak, hogy a Google találati listájában megfelelőképpen jelenjen meg.

Amennyiben úgy gondolja a fenti két kép között jelentős a különbség, A Webpromo.hu az alábbi Ads kampánykezelés szolgáltatásokat tudja nyújtani

AdWords kampányok megfelelő konfigurálása

azért, hogy ne fizessen azért, ami amúgy sem generálna bevételt.

Hirdetés csoportok létrehozása - szólítsa meg a célközönségét célzottan

Teljesen külön kell eljárni ha valaki csak érdeklődik a terméke felől, mint ha valaki konkrét vásárlási szándékkal böngészik. Annak megfelelően kell beállítani hirdetését, hogy ki milyen indítatásból keresgél.

Kulcsszó bázis létrehozása, a megfelelő célzással 

A kulcsszó bázis létrehozásánál érdemes valamennyi érdekes, felmerülhető lehetőséget megvizsgálni. A kulcsszó létrehozás rendkívül hosszadalmas folyamat, és a közhiedelemmel ellentétben legkevésbé sem arról szól, hogy végig gondoljuk mi lehet az amire keresni fognak.

Konkurencia elemzés és Hirdetés nyomon követés 

Hirdetés és konkurencia folyamatos NAPI(!) felügyelete, ahol kielemezzük, hogy melyik kulcsszó volt a legeredményesebb, melyik területre érdemes jobban koncentrálni AdWords kampányunkban, és melyikre kevésbé.

Kevesebb, mint a negyedét kérjük annak amit megspórolunk Önnek

Adwords kampánykezelés árak

azaz mennyibe fog ez nekem kerülni

Ne dőljön be a túl olcsó hirdetéseknek, csak a megfelelő konfigurálás és a kulcsszó építés hirdetésenként sok munkaórát emészt fel, és több olyan piacelemző szoftver használatát, aminek havidíja eléri a 200.000 forintot.
Természetesen akkor is van megoldásunk, ha alacsony budgevel csak ismerkedik az online marketinggel. Legolcsóbb adwords kampánykezelés megoldásaink már havi 30.000 forinttól vagy egyszeri konfigurációs díjtól elérhetőek. Legolcsóbb Ads kampánykezelésünkkel szintén optimálisan konfiguráljuk fiókját, azonban a fentebb említett profi havidíjas piacelemző eszközök nem kerülnek bevetésre. Hirdetése így is meg fog jelenni, de konverziós aránya (azaz hogy hány kattintást ért el, és ebből hány kattintás generált önnek bevételt) rosszabb lesz. Egy megfelelően konfigurált hirdetéssel kimutathatóan kevesebbet költ, és konverzációs aránya kimutathatóan magasabb lesz, azaz végeredményben jelentős valós megtakarítást érhet el.

További Informatikai és Marketing megoldások kis- és középvállalkozásoknak www.hoplapp.com